Ειδικό module (agent) με pop-up σύστημα ειδοποίησης και ενημέρωσης του χρήστη
Λειτουργίες:
- Άμεση εκκίνηση εργασιών – ακόμα και πριν την πρωτοκόλληση εγγράφου
- Άμεση ανάθεση - προώθηση των εργασιών σε Τμήματα / υπαλλήλους
- Άμεση επικοινωνία μεταξύ Τμημάτων / Διευθύνσεων του Δήμου
- Alert εκκρεμοτήτων και προθεσμιών
- Ταυτόχρονη διεκπεραίωση εργασιών από όλους τους υπευθύνους
- Ιστορικότητα αλλαγών
- Αυτόματη αποστολή με mail
Πλεονεκτήματα:
Οργάνωση:
- οργάνωση Τμημάτων
- οργανόγραμμα της Υπηρεσίας
- παρακολούθηση εργασιών όλων των τμημάτων
- παρακολούθηση ροής του εγγράφου σε κάθε του ανάθεση, μεταβολή και προβολή
- ηλεκτρονική διαχείριση ψηφιακών εγγράφων και ηλεκτρονικών αρχείων
Διαφάνεια:
με στόχο τη βελτίωση της διαφάνειας και αξιοπιστίας των παρεχόμενων υπηρεσιών
- τεκμηρίωση
- απόδειξη παραλαβής – παράδοσης εγγράφων
- πλήρη ιστορικότητα του εγγράφου
- αποτύπωση του κάθε βήματος του εγγράφου
- δυνατότητα ανάκτησης του εγγράφου από κάθε στάδιο διαμόρφωσης / επεξεργασίας
Συνεργασία:
συντονισμός, επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των υπηρεσιών
- άμεση συνεργασία μεταξύ των Τμημάτων / Υπαλλήλων
- ηλεκτρονική ανάθεση εργασιών ανάμεσα σε τμήματα / υπαλλήλους
- ηλεκτρονική κοινοποίηση των αποφάσεων, ΦΕΚ, διατάξεων κλπ
- δυνατότητα σχολιασμού του κάθε βήματος μιας διαδικασίας από τους ενδιαφερόμενους
- ηλεκτρονική οργάνωση των εισηγήσεων από τους εισηγητές προς τα Δημοτικά Όργανα και την Διοίκηση
- ενσωματωμένο σύστημα άμεσης επικοινωνίας μεταξύ των υπαλλήλων - σύστημα chat
- ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του προσωπικού μέσω Ημερολογίου Κίνησης